سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کبوتر نیـــــــــــــــــــــــوز

به نام حق

شنبه مشهد منفجر می شود...وااااای

   به گزارش خبرنگار پیشگوی رمال ما شنبه شهر مشهد از شور و عشق دوست داشتنمنفجر می شود...

این خبرنگار تاکید کرد به گزارش روابط عمومی انفجار های مشهد ، این انفجار به دلیل ولادت ناز امام خامنه ایگل تقدیم شما در روز جمعه نیست. همچنین تاکید کرد این انفجار به دلیل ولادت سراسر شور حضرت عشق و امام آخر گل تقدیم شما، مهدی فاطمهدوست داشتن نیست.

این انفجار که همه چیز را به هم خواهد ریخت ، پریدن کفتر به مشهد است.جالب بود

این خبرنگار که داشت از خنده ریسه می رفتخیلی خنده‌دار ، گفت : با این پرش خطرناک که به قصد ریا انجام می شودمشکوکم آب و هوای شهر مشهد تغییر خواهد کرد و مشهدی ها بسیار در خطر هستند و برای حفظ جان و مال ترجیحا از خانه بیرون نیایند.اصلا!

این خبرنگار که در باز کردن انواع نوشابه ، کوکا کولا ، پپسی – که البته به قصد ریا نمی خورد – زمزم و ... برای خود تخصص دارد ، یکی از این نوشابه ها را هم برای من باز کرد و به قصد رشوه به مامور صادق و بی شیله پیله ی کبوتر نیوز تعارف کرد که این مامور امین و محکم این رشوه ی خطرناک را ایثارگرانه نپذیرفت و در حالی که از خنده غش کرده بود از آن جا دور شد.پوزخند

نتیجه اخلاقی : از باز کردن هرگونه آب ، آبجو ، آب معدنی ، آب میوه ، آب زهر ، نوشابه ، دلستر ، و ... معذوریم. فقط برای خودمان باز می کنیم.بلبلبلو


نوشته شده در پنج شنبه 90/4/23ساعت 8:34 صبح توسط کبوتر رضوی نظرات ( ) | |

و خدا شیطنت را آفرید تا کبوتر نمیرد!پوزخند
یه سلام کبوترانه ی شنگول به نتی ها که یهویی همه شون اخمو شدن این روزا. گیج شدمبابا ! خدا که خنده رو برای عزرائیل نیافرید. برا من و شما آفریده. انقد سرکه فروشی عاقبت نداره هااااااااااااااااا... گفته باشم... یهو دیدید یه وبلاگ – اصلا فکر نکنید منظورم کبوتر نیوزه هاااااااااااااا – شما رو ترکوند. دیگه هیچی. الفاتحه مع الصلوات. مجلس فاتحه خونی برای ترکیده ها از خنده : هر شبانه روز وبلاگ کبوتر نیوز. قبلا از حضور همه ی شما سپاسگزاریم. دین دین.
 ما کلاغ نیستیم چرت و پرت ببافیم. کبوتریم راست و حسینی هرچی شده میرسونیم دست صاحابش.          
چاکریم... یا علیپوزخند


نوشته شده در چهارشنبه 90/4/15ساعت 3:7 عصر توسط کبوتر رضوی نظرات ( ) | |